Eduskuntavaaliehdokas Jarkko Ilonen 328

Jarkko Ilonen

Olen Jarkko Ilonen, 35-vuotias ay-aktiivi, isä ja kaupunginvaltuutettu Karkkilasta. Pyrin eduskuntaan Vasemmistoliiton ehdokkaana Uudenmaan vaalipiiristä. Työskentelen Metsolla asiakastarkastuksen esimiehenä ja toimin myös toimihenkilöiden pääluottamusmiehenä.

Vaaliteemoinani on työn luominen panostamalla koulutukseen ja osaamiseen, köyhyyden vähentäminen ja eriarvoisuuden kitkeminen, hyvinvointivaltion jälleenrakentaminen ja ilmastonmuutoksen realistinen torjuminen. Koulutukseen satsaaminen on tae suomalaisen työn kilpailukyvylle kansainvälistyvillä työmarkkinoilla. Työvoiman saatavuus eri aloille pitää mahdollistaa kehittämällä joustavampia tapoja kouluttautua ammattiin. Työstä pitää myös saada palkkaa, jolla pystyy elämään.

Voit tukea vaalityötäni tulemalla mukaan tapahtumiin, tykkäämällä ja jakamalla Karkkilan Vasemmiston päivityksiä sosiaalisessa mediassa tai ilmoittautumalla mukaan tukiryhmään. Myös rahallinen tuki on tervetullutta. Helpoimmin voit auttaa muuttamaan Suomen politiikaa inhimillisempään suuntaan lahjoittamalla Vasemmiston vaalityöhön Holvi-palvelun kautta osoitteessa https://bit.ly/2UcOLZ5