Eino Hellstén 42

Eino Hellsten

69 vuotta.

Peruskoulu ja ammattikoulu. Olen työskennellyt laitosmiehenä 40 vuotta Höökissä ja Helvarilla. Olen toiminut valtuustossa ja jäsenenä ympäristölautakunnassa. Lisäksi olen Karkkila Eläkeläiset ry hallituksen jäsen ja Karkkilan Urheilijat ry:n hallituksessa samoin veteraanijaostossa.

3.Miten asut ja elät?

Asun Ahmoolla omakotitalossa Terttu vaimon kanssa. Minulla on kolme täysi-ikäistä lasta ja neljä lastenlasta.

Viime kaudella saatiin ympäristönsuojelumääräykset valmiiksi. Muita tärkeitä asioita olivat Nyhkälän koulun ja terveysaseman korjaukset.Tulevalla valtuustokaudella eteenpäin vietäviä asioita ovat viemäriverkoston rakentaminen ja peruskorjauksen jatkaminen. Lisäksi tulevalla kaudella on eläkeläisten lähipalvelut ja esteetön liikkuminen turvattava. Liikuntapaikkojen jatkuva kehittäminen on myös tarpeellista.

Karkkila on pieni itsenäinen kaupunki ja täällä on kaunis luonto lähellä.

Harrastan kuntoliikuntaa, hiihtoa ja pyöräilyä. Nautin luonnon rauhasta mökillä.

Suosittelen Ismo Outisen kirjaa Karkkilan punainen planeetta. Siinä on historian siipien havinaa.

Olen luotettava: jos jotain lupaan, teen parhaani asian hyväksi. Minulla on pitkä kokemus liikunta-, ympäristö- ja muista kunnallisten asioiden hoidosta.