43 Kristiina Pihlaja (sit.)

Olen 68-vuotias eläkkeellä oleva toimittaja Haukkamäestä, joka aloitti työuransa nuorisotyöntekijänä. Olen ahkera luonnossa liikkuja, kävelen, pyöräilen, hiihdän sekä joogaan. Käsityöt ja vanhan talomme remontointi kuuluvat myös harrastuksiini.

Toimittajantyössä seurasin vuosia kunnallista päätöksentekoa ja se tuli itselle tutuksi.

Olen ollut ympäristölautakunnan jäsenenä sekä varavaltuutettuna kaksi kautta, Karviaisen hallituksen sekä jaoston jäsenenä neljä vuotta. Karviainen on minulle luontainen paikka toimia, sillä sosiaaliala ja sen palvelut ovat tuttuja aiemman työhistorian kautta. Ympäristöasiat puolestaan ovat nousseet yhdeksi tärkeimmistä asioista nykyisin.

Haluan puolustaa kuntalaisten peruspalveluja ja toimia tasa-arvoisen, syrjäytymistä ehkäisevän politiikan puolesta.

Karkkilan kehittämiseen ja menestymiseen tarvitaan kaikkia. Uskon yhteistyön ja neuvottelun voimaan. Päätöksenteon avoimuus ja lähidemokratian toteutuminen ovat minulle tärkeitä arvoja.
Minua kannattaa äänestää, koska tuon päätöksentekoon mukaan niin iän tuomaa kokemusta kuin näkemystä sekä naisnäkökulmaa.